Park Hotel Am Lindenplatz
Preview only — see all hotel photos
See all 76 photos
Hotel op de kaart tonen
Park Hotel Am Lindenplatz
Dit Park Hotel Am Lindenplatz Lübeck met 3 sterren met 24 kamers bevindt zich binnen 18 minuten loopafstand van het Heiligen-Geist-Hospital. Dit hotel in Lübeck biedt een privéparkeerplaats ter plaatse.
Het centrum van Lübeck kan worden bereikt binnen 10 minuten lopen van dit hotel, en culturele locaties zoals de Museumkwartier St. Annen liggen op 1 km afstand. Het Buddenbrookhaus vindt u binnen het bereik van de accommodatie in Lübeck. Gasten zullen ook de nabijheid van Lindenpark waarderen, gelegen binnen 5 minuten wandelen ervandaan. De Sint-Mariakerk in Lübeck is op minder dan 1,1 km afstand van Park Hotel Am Lindenplatz Lübeck gelegen. Er is de bushalte Luebeck Hauptbahnhof net om de hoek bij dit hotel.
De accommodatie beschikt over kamers met een zitruimte, evenals geluiddichte ramen voor uw gemak. Leuke accenten om uw verblijf te verbeteren zijn onder andere een apart toilet en een douche.
Mijori Sushi Bar serveert Aziatische gerechten en ligt in de onmiddellijke nabijheid van Park Hotel Am Lindenplatz.
Voorzieningen
Hoofdvoorzieningen
- Wi-Fi
Faciliteiten
- WiFi
- Kluisje
- Zithoek
- Gratis toiletartikelen
- Flat-screen TV
- AM/FM wekker
- Vloerbedekking
Beleid
- Kinderen en extra bedden
- Er zijn geen extra bedden in de kamer.
Kaart
Locale bezienswaardigheiden
Bezienswaardigheden
- Schiffergesellschaft (1,1 km)
- Holstentor (350 m)
- Luebeck Cathedral (1 km)
- Museum Church St. Katharinen (1,1 km)
- Buddenbrookhaus (900 m)
Luchthavens
- Luchthaven Lübeck (8 km)
Treinstations
- Luebeck Central Station (200 m)
Beoordelingen
Christina
2022-01-04
Het ontbijt was superlekker met heel veel opties en de kamer was zeer gezellig.
Ik kan geen fout vinden.
Matthew
2021-11-29
Het overtrof alle verwachtingen, ik zou hier zonder twijfel weer willen logeren. Het hotel was gezellig, het had uitstekende kamers en een goede locatie. Veel heerlijke ontbijtartikelen om uit te kiezen. De klantenservice was geweldig, ik heb er echt van genoten...